.

.

tiistai 3. syyskuuta 2013

Haasteeseen vastaukset

 
Olen saanut tämän haasteen jo vanhan bloginikin aikana, mutta sain tämän nyt uudestaan Suskilta. Vastataan tähän nyt täälläkin uusilla asioilla ittestäni.


Haasteen säännöt ovat seuraavat:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa. 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 

4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa. 

5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
  
6. Ei takaisin haastamista.
 

Sitten ne 11 asiaa musta:
 
1. Omalla tavallani rakastan nykyistä kotiani.
 
2. Asuinkumppaneinani on kolme cockerpanielia. Äiti ja hänen kaksi tytärtään eri pentueista.
 
3. Olen huono hoitamaan puutarhaani.
 
4. Juon kahvini maidolla. Kahvia juon myöskin vain töissä ja vieraana ollessani, mutta en muutoin keittele ittelleni kahvia vaikka Mokkamasteri löytyykin keittiöstäni. 
 
5. Olen aamu-uninen. Pystyn valvomaan iltasin vaikka miten pitkään, mutta aamulla ylösnouseminen on todella vaikeaa etenkin arki-aamuina.
 
6. Vaatteeni ovat aika tutun turvallisia mustia. Pitäsi kyllä laajentaa muihin maanläheisiin sävyihin.
 
7. Omistan kolme samanlaista Pentikin pöytälamppua eri lampun varjostimilla.
 
8. Takapihallani olevien kukkivien kasvien kukkien sallin olevan vain joko valkoisia tai hempeän vaaleanpunaisia. Muun värisiä kukkia ei takapihalleni tule. 
 
9. Olen käsitöiden tekijä kolmannessa polvessa. 

10. Olen jouluihminen ja joulu kuuluukin viettää perheen parissa perinteitä kunnioittaen.
 
11. Tulen varmaan aina pitäytymään Nokian puhelimissa. 

11 asiaa musta vastauksena kysymyksiin
 
1. Tärkein asia tällä hetkellä elämässäni on saada oma terveyteni takaisin raiteilleen.
 
2. Tähän ei taida olla vaan yhtä vastausta. Autolla liikun melkein kaikki matkat työmatkojen ulkopuolella. Junalla taas kuljen viitenä päivänä viikosta työmatkat.
 
3. Suosikkivärejä ovat kaikki maanläiset värit. Inhokkiväreinä onkin siten kaikki shokkivärit.
 
4. Jollainlailla Holiday on todella kiva. Siinä jotenkin se englantilaisuus miellyttää. 

5. Jos voitaisin riittävän ison summan, laittaisin rivariasuntoni myyntiin ja ostaisin vanhan rintamiestalon riittävän isolla pihalla jostain lähistöltä. 
 
6. En ole huolissani ilmaston lämpiämisestä.
 
7. Vaikka olenkin koiraihminen niin eläimenä jotenkin kissojan huolettomuus ja itsenäisyys kiinnostaa todella paljon. 
 
8. Matkustaisin varmaan Australiaan koska se on maa johon joskus haluaisin mennä jos mahdollista.
 
9. Olen talven lapsia ja olen horoskoopiltani Vesimies. Olen aika tyypillinen Vesimies.Olen melko itsenäinen, mutta myöskin jääräpäinen. Monta rautaa on tulessa yhtä aikaa joka välillä aiheuttaa myös stressiä. Huono tapani on myös, että oikeesti unohdan välillä syödä. Jos kiinnostut katsomaan kuinka lähelle omasi menee niin kannattaa vierailla täällä 
 
10. Mulla ei taida olla mitään lempiruokaa.
 
11. Kai sen suklaan vois laskea myös osaltaan paheeksikin.

 
Tällä kertaa en aio haastaa ketään tähän mukaan, koska aika monessa blogissa tämä on tuntunut jo käyvänkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti