.

.

tiistai 18. helmikuuta 2014

Se on sitten tiistai

Jälleen viikon karmein päivä eli maanantai on takana päin. Tiistaisin yleensä alkaa jo vähän viikonlopun jäljiltä helpottaa. Monessa blogissa on jo näkynyt helmililjoja. En yleensä hirveästi lämpeä helmililjoille, mutta nyt oli pakko napata tuollain mix Prismasta mukaan. Loskakelien keskellä tarvitsee keväistä piristystä. Kukkapurkki tarttui mukaan Ikean reissulla. Se on hieman nafti tuollw liljojen muovipurkille, mutta menettelee se noinkin.



Olen melkoinen suklaanmussuttaja. Olen yrittänyt pitää karkkipäivää kerran viikossa, mutta välillä himo iskee keskellä viikkoakin. Törmäsin kirjoitukseen Läkerolin Xylitol Dentseihin jossain blogissa. Nyt olenkin sitten muutaman päivän ajan syönyt niitä. Ainakin ne on terveellisempiä hampaille kuin se suklaa, mutta sokerinnälkä arkisin ei vielä ole ihan taittunut. Aion kuitenkin vielä jatkaa kokeilua, josko tuosta olisi arkeen se pieni helpotus. 


Pyrin syömään muutamia vitamiineja päivittäin. Oon kuitenkin hirveän huono muistamaan ostaa niitä. Apteekkireissulla tuli vastaan lääkeannostelija. Olen nyt käyttänyt tuota kuukauden verran ja voin sanoa, että tuleepahan ainakin pillerit syötyä päivittäin. Viikkokalenteri kun muistuttaa päivittäin ottamaan tarvittavat pillerit. 


8 kommenttia:

  1. Poikkesin tänään pitkästä aikaa paikallisessa Prismassa, ja tähyilin toiveikkaana noita helmililjoja. Ei täällä vaan ollut. Katsotaan, jos vaikka vähän myöhemmin..

    Heli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin täällä ne löyty sieltä kukkakaapista missä on leikkokukatkin. Hetken itsekin niitä nimittäin tähyilin ennen kuin huomasin.

      Poista
  2. Tuollainen dosetti helpottaa vitamiinien ottamista. Pitäis itsekin muistaa syödä niitä enemmän. Kauniita nuo helmililjat, kukat yleensäkin! Käy kurkkaamassa blogiani, siellä on sulle jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsellä ainakin tuo dosetti on auttanut muistamisessa. Huvittavasti tuossa luki lapussa mix, mutta kyllä tuo ainakin vielä puskee vain valkoisia kukkia vaikka olin varautunut sinisiinkin. Kiitoksia ihanainen :)

      Poista
  3. Hyvä idis laittaa dosettiin vitamiinit!!
    Ihana hekmililja ja kaunis kukkapurkki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäli on yhtä lahopää kuin itse olen niin on todella hyvä muistuttaja. Kukkapurkeissa oli kahtakin eri koristelua, mutta päädyin tuohon kapeampaan koristeluun.

      Poista
  4. Mä kans söisin suklaata koko ajan, jos se ei näkyisi heti kropassa. Tummasuklaa auttaa mulla, että riittää yksi tai kaksi palaa päivässä. Se on sopivan vähän ja vielä terveellistäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohan se ongelma suklaassa on, että alkaapi näkyä liiallinen käyttö. Olen tuota tummaata suklaatakin koittanu, nytkin kaapissa on Fazerin päärynä-mantelisuklaa, mutta en pääse sinuiksi tuon tumman suklaan kanssa. Ehkä harjoitus toisi mestarin.

      Poista