.

.

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Asiaa pöytälampuista

Viime perjantain Raision reissulla tuli poikettua myös Paimiossa Adalmiinan Helmessä. Sieltä tarttui mukaan uusi lampun varjostin makuuhuoneeseen. 



Se onkin ollut jo pitkään hankintalistalla, koska aiemmasta varjostimesta en ole pitänyt enää ollenkaan. Se vilahtaa kuvissa mm. täällä. Tuollainen vekkivarjostin on mielestäni todella hankala puhdistaa. 

Uutta varjostinta vaihtaessani tuli sitten ajatus kirjoittaa hieman enempi mun pöytälampuistani. Mulla on siis kolmessa eri paikassa pöytälamppu ja jokaisessa on sama Pentikin jalka. Oon vaan tykästyny tuohon simppeliin jalkaan enkä oo muunlaisia halunnu.


Eteisessä siinä on tuollainen rottingin värinen rottinkivarjostin. Tuollainen varjostin antaa mun mielestä kivan erilaisesti valoa, kun valoa tulee myös varjostimen raoista.


Olohuoneen lipaston päällä mulla on tuollainen samanlainen rottinkivarjostin valkoisena. Hieman eroa halusin kuitenkin noiden kahden varjostimen osalta vaikka tykkäänkin molemmista yhtä paljon.


Makuuhuonen lampun jalkaan siis tuli tämä Adalmiinan helmestä ostamani Home Sweet Home varjostin. Väriltään se on tuollainen siniharmaa. Ajattelin muutenkin pikku hiljaa alkaa päivittämään makuuhuoneen värimaailmaa harmaan suuntaan. Nyt sieltä vielä puuttuu se selkeä yhtenäinen värimaailmansa.






8 kommenttia:

  1. Ihanan lampunvarjon olet löytänyt :) Täällä nurkilla kun olet piipahtanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se antaa kivan hämyisän valonkin makuuhuoneeseen. Sieltä mistä olen kotoisin on 100km Turkuun, Hesaan ja Tampereelle ja tällä kertaa suuntana oli Raisio :)

      Poista
  2. Lampunvarjostin on kaunis<3
    kivaa maanantaita!!

    VastaaPoista
  3. Kaunis lampunvarjostin! <3 Ja ihania myöskin nuo jalat! :) Kivaa alkanutta viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo jotenkin tuntu pakolta saada mukaan. Joskus olen miettiny onko tylsää kun kaikki on samanlaisia, mutta itse ainakin tykkään tuosta jalasta tosi paljon. Ihanaa viikkoa sinnekin!

      Poista
  4. Moikka vaan, minäkin tulin tänne! :-D Ihania valaisimia sinulla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämpimästi tervetuloa! Toivottavasti viihdyt :) Itsekin tykkään noista valaisimista.

      Poista